Avastame Eestit

Üks päev linnakana

Käisime reedel perega koos Tallinnas Go Shnelli hotellis puhkamas, mis oli muideks meil esimene kord terve perega koos kuskil ööbida, muidu oleme ikka ilma lasteta käinud, kuna kahe väikese lapsega ei saa Sa puhata vaid pigem tegeledki terve aja nendega 😅

Aga miks just Go Shnelli hotell? Tegelikult oli see koostöö pakkumine läbi Promoty keskkonna ja kui see sinna tuli siis mõtlesin kohe, et oleks vahva terve perega see “reisimise” kogemus kätte saada ja tahtsin näha, kuidas lastega õnnestuks üldse mingi pikem selline reis ette võtta, et kas jäävad ilusti magama võõras kohas, kuidas ennast tunnevad jms.

Ajastasime selle Tallinnasse sõidu Braxtoni lõunaune ajale ja lootsime, et magab terve tee aga nope. Ta jäi reaalselt mingi 5km enne Tallinnasse jõudmist magama, ehk siis lõunaund magas kokku ca 30 minutit, pluss tekkis tal eelmine päev nohu, mis ilmselt oli tingitud sellest, et tal tulevad tagumised hambad.

Kui me hotelli ette jõudsime siis ma olin nagu väike laps väike ärevus oli sees 😅 Noh Casey andis ka seda tunnet juurde sellega, et oli nii õnnelik, et saab hotelli ööseks jääda. See nii lahe, kuidas lapsed väärtustavad selliseid pisikesi asju, mis täiskasvanute jaoks on nii tühised.

Mihkel jäi alguses Braxtoniga autosse kuna Braxton magas ja läksime Caseyga kahekesi sisse, et tuba üle vaadata ja ma olin müüdud juba siis kui uksest sisse läksime. Vahekoridoris olid nii ägedad tuled pandud ja registratuuris olid nii armsad säravad ja soojad naisterahvad. Siuke positiivne meeleolu ja tee peal laste jonnist tekkinud negatiivne emotsioon kadus hetkega. Samuti tuli meid tegevjuht tervitama ja see oli nii armas ning tore. Hästi positiivne kogemus mu jaoks.

Registratuuris anti meile toakaardid ja siis läksime Caseyga liftiga ülesse kolmandale korrusele, läbi klaaskoridori ja olimegi toas. See klaaskoridor oli mu lemmik nagu pildistamiseks oli see niii ideaalne koht, et ma oleks nii väga tahtnud seal teha mingi ägeda fotosessiooni aga kahjuks lapsed polnud selles meeleolus, et nad kaamera ees oleks tahtnud olla. Kui toa ukse avasime siis mõlema esimene reaktsioon oli vauutsii vauu 😍 mega ilus suur valgusküllane tuba, kõigile oli ruumi magamiseks ja vannituba oli nii ilusates toonides. Vaatasime toa kiiruga üle ja läksime alla, et asjad tuppa tuua ning ülejäänud pere ka 😅

Braxton oli eriti tähtis kui mööda neid koridore toa poole kõndis ja tuppa jõudes esimese asjana jooksis akende juurde ja vaatas ronge. Meil Märjamaal ju ronge pole ehk siis tema jaoks oli miskit uut, ta enne ka muidugi ronge näinud aga autoga sõites. Casey hakkas esimese asjana snäkke sööma, mis toas meid ootasid 😊

Positiivne oli veel see ka, et all oli pood, lastega minu arust on see nii oluline, et kõik oleks võimalikult lähedal ja mõnus oli otse poodi jalutada ilma, et peaks ennast paksult riidesse toppima. Muidugi Casey suutis poes stseeni ka korraldada kuna ma ei ostnud talle mängukat, mis ta tahtis ja inimesed vist arvasid ta kisa järgi, et peksan teda 😅 õnneks tuppa jõudes vabandas ja saime üle sellest. Sõime toas kõhud täis ning läksime Balti Jaama ja Vanalinna uudistama.

Balti Jaama turg on nii ägedaks tehtud nagu oleks kuskil välismaal olnud. Ma olen harjunud veel selle vana Balti Jaama turuga, mis kunagi seal oli sest ma polnud seal käinudki peale seda kui seal remont tehti. Lastel oli muidugi palju vaatamist sest nende jaoks oli kõik uus. Läksime Vanalinna läbi tunneli sest lapsed polnud varem tunnelis jalutanud ja tundus, et mõlemale meeldis. Muidugi vankriga see just parim valik polnud kuna pidime vankri ise trepist alla ja ülesse tassima, kuid see oli väike asi sest olime Mihkliga kahekesi, kuid üksinda lastega ilmselt poleks tunnelit kasutanud. Vanalinn oli ka nii ilus ja mulle meeldib Vanalinnas see vanaaegne vibe. Eriti vankrisõbralik muidugi Vanalinn pole aga sai hakkama. Jalutasime päris suure tiiru Vanalinnale peale ning läksime hotelli tagasi.

Hotelli jõudes hakkasime sööma, tegime lastele vanni ja vaatasime veits aega telkut ning läksime kõik magama. Braxton jäi isegi suhteliselt kergelt magama, kuid Caseyl võttis veidi aega, ilmselt võõras koht ja uni ei tahtnud kohe tulla. Minu üllatuseks tuppa polnud üldse kuulda, et rongid kohe maja kõrval on ja mingit kisa ega miskit me ei kuulnud, see oli küll üllatus sest olin kindel, et hull kisa ja möll käib 😅

Väga tore kogemus oli ja kindlasti soovitan lastega koos minna sest seal on kõik asjad nii lähedal ja hommiku söögi valik on ka super. Kõigile midagi. Ja mis peamine, kohvi oli seal imehea 😍

Rohkem hotelli kohta infot leiad SIIT. Suur aitäh Go Shnelli hotell, et meile võimaluse andsite seal ööbida ja osa saada Tallinna elust 🖤